Winkelmandje
Zoeken
Klantenservice
57045.gif
51679.jpg
51681.gif
51686.jpg
51685.gif
51683.gif
acad084b07d92104e14231ec8e06733d.png
73a6c4ac5c175211ddabf98c27fcedf0.gif
Klachten, garanties en defecten
Indien u een klacht heeft over het ontvangen artikel mag u dit doorgeven via het contactformulier of via ons e-mailadres. Vermeld hierbij uw ordernummer, om welk product het gaat en wat uw klacht is.

Gaat het om een beschadigd product dan ontvangen wij graag een duidelijke foto van het product met de beschadiging. Op deze manier kunnen we de schade op afstand beoordelen en een passende oplossing bieden.

Klachten worden niet telefonisch in behandeling genomen.

Garantie
Naast de garantie van 6 maanden die wij standaard bieden, houden verschillende fabrikanten aanvullende garantieperioden aan. Deze zijn als volgt en gelden naast en onverminderd onze standaard 6 maanden garantie
- Bobi: 4 jaar 
- Brabantia: 5 jaar
- Burgwachter: 2 jaar

 
 
Uw factuur dient als garantiebewijs. Deze dient bewaard te worden tot de garantieperiode verstreken is.

Let op! Als uw artikel bij ontvangst al defect of beschadigd is dient u dit binnen 8 dagen te melden.

Gegronde klacht

Een artikel wordt alleen vervangen of vergoed als het om een gegronde klacht binnen het garantietermijn gaat. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door beschadiging door opzet, of door nalatigheid. Onderstaande punten vallen niet onder de garantie.
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- normale slijtage
- beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing 
- water-/stormschade (en eventuele post die nat geregend wordt)
- verkleuring door weersinvloeden zoals zonlicht
 
 
 
 
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten. Hierdoor kunnen wij u de nodige functionaliteiten bieden en tevens uw gebruikservaring verbeteren. Als u onze website bezoekt, gaat u akkoord met de cookieverklaring.
Accepteer geselecteerde cookies